Ahoj, cześć i czołem!

Cześć, nazywam się Piotr Sobczyk.

Pamiętam jak w 2012 dostałem pierwszą „poważną” pracę jako moderator / community animator na serwisach Wirtualnej Polski. Świat społeczności internetowych i marketingu internetowego tak mnie wtedy pochłonął, że postanowiłem zostać w nim na dłużej. I tak ciągnie się ten rejs aż do dzisiaj :). Co fajniejsze – w ogóle mnie to nie nudzi. Z racji tego, że lubię pisać, rozpocząłem przygodę w marketingu internetowym od szeroko pojętego Social Media, później jednak coraz mocniej angażując się w tematy PPC, analityki internetowej czy też SEO. Pracowałem zarówno po stronie agencji jak i klienta, dzięki czemu poznałem czym jest wielozadaniowość w agencji oraz dbanie o każdy szczegół po stronie klienta.

Digital Marketing jest tak ciekawym i ciągle zmieniającym się tematem, że stał się on nie tylko moją pracą, ale i… pasją! Dlatego jeżeli mam taką możliwość dzielę się swoimi poradami i przemyśleniami pisząc artykuły dla prasy i portali branżowych. Publikowałem m.in. dla Marketera+, Nowego Marketingu, Marketingu w Praktyce, E-commerce w Praktyce czy też portalu Interaktywnie.com.

Moje główne obszary zainteresowań to analityka internetowa, kampanie PPC, SEO oraz budowanie i wdrażanie strategii obecności marek w świecie e-marketingu. Oprócz tego jako audytor w Shoplyze.com pomagam sklepom internetowym zwiększać współczynnik konwersji.

Wybrani klienci:

NapoleonCat, CottonBee, No Fluff Jobs, Husse, Allcon, GetResponse, Vetoquinol, Colfarm, Volkswagen, Cyfrowe.pl, Infoshare, SENUTO, Polcarat Design, VirtusLab, Patronite, Simpl.rent, MojaNorwegia.pl

Wybrane publikacje:

Interaktywnie.com – „2020 dla e-commerce’u był udany. W 2021 będzie tylko lepiej”
Infoshare Academy – „Audyt UX sklepu internetowego w 5 krokach”
E-commerce w Praktyce: „Najczęstsze błędy w kampaniach PPC dla e-commerce”
GetResponse: „Google Attribution. Find out Where Your Conversions Really Come From” [ENG]
NowyMarketing: „5 sposobów na automatyzację działań PPC i email marketingu”

Sprawdź mój profil LinkedIn

piotr gapinski captains pl

Z tej strony drugi z Piotrów z Captains, czyli Piotr Gapiński

Odkąd pamiętam zawsze interesowało mnie to, dlaczego strona X jest wyżej w wyszukiwarce niż Y. Albo jak właściwie zrobić by dana strona była na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? Odpowiedzi na te pytania zacząłem powoli zgłębiać, gdy współtworzyłem bloga o grach planszowych i szeroko pojętej popkulturze. Bardziej profesjonalna przygoda z branżą trwa już ok 3 lat, gdy Piotr Sobczyk opowiedział mi nieco o SEO i analityce internetowej. Fascynacja tematem wzbudziła we mnie chęć zgłębiania tajników marketingu internetowego, a dzięki pracy w Captains mogę to robić na co dzień. W Captains zajmuję się tematami szeroko pojętego SEM (PPC+ SEO) i analizy internetowej, w wolnej chwili testując też możliwości AI.

Stawiam na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności a moim celem jest zapewnienie jak największej skuteczności działań i zadowolenia klientów. Dlatego przykładam ogromną wagę do optymalizacji strony oraz dopasowanie treści do potrzeb i oczekiwań użytkowników.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w dziedzinie SEO, PPC czy analityki internetowej i chcesz obrać kurs na konwersje – na pewno będziemy w kontakcie!

Sprawdź mój profil LinkedIn

Skontaktuj się i dodaj do znajomych.